Měsíc Internetu
Partneři
Hlavní akce
Ostatní akce
Sdružení BMI
Výzkumy o Internetu
Sondy do českého Internetu
Internet a zdravotně postižení
Demokracie on-line
Tiskové zprávy
Kontakty
ENGLISH SUMMARY
Archiv

od: 
do: 


Komunikace a obchodování na Internetu
(BMI)

Seminář pořádaný společností Logos 29.3. v Praze se bude zabývat typickými problémy českých firem, které chtějí využít internetové technologie ve svém byznysu.

Brainstorming nad digitálními příležitostmi
Na adrese www.hottop.cz/3brain bude po celý březen probíhat internetový brainstorming formou dialogu nad příležitostmi éry digitálních technologií. Volně navazuje na kamenný brainstorming konaný v rámci Hot Dialogue na brněnské radnici (www.hottop.cz), na který byli pozváni přední odborníci, mající dobrou orientaci a intuici v oblasti vývoje digitálního světa. Internetový brainstorming je primárně určen pro účastníky předchozího brainstormingu, bude však otevřen ke sledování i široké veřejnosti.

Stránky pro tento den
Na každý březnový den připravila Economia Online přiblížení jednoho serveru či zajímavé služby z českého Internetu. Na www.ihned.cz představí jak méně známé stránky, tak o známých prozradí neznámé informace. Ve svém souhrnu tento výběr dokumentuje motto letošního ročníku BMI – Internet je pro každého.

Autorský zákon a Internet
Na programu semináře, který pořádá 20. března v pražském ČVUT Mironet Group, budou témata Autorský zákon a jeho dopad na tvůrce softwaru a jeho šíření po Internetu (Mironet), Nové možnosti open source software (Mironet) a Nové trendy v PC budoucnosti (Intel, Linux, HP).

Hledání ztraceného pramene
Multimediální internetová hra pro děti ve věku 10 - 15 let, která je má informovat zábavnou formou o problematice zdravé výživy a správného pitného režimu s důrazem na jód. Děti se současně naučí lépe pracovat s Internetem, kde budou v průběhu hry zveřejňovány tzv. bonusové otázky, jejichž správné zodpovězení umožní hráči postup do další části hry. Hra začíná 6. března, podrobnější informace jsou na www.hanacka-kyselka.cz.




Komentáře ke článku


 
Hlavní partneři

Mediální partneři

Odborní partneři