Měsíc Internetu
Partneři
Hlavní akce
Ostatní akce
Sdružení BMI
Výzkumy o Internetu
Sondy do českého Internetu
Internet a zdravotně postižení
Demokracie on-line
Tiskové zprávy
Kontakty
ENGLISH SUMMARY
Archiv

od: 
do: 


Tisková zpráva č. 20
26.3.2001

Intel se připojil k heslu „Internet je pro každého“

Společnost Intel, přední výrobce mikroprocesorů, již několik let prosazuje Internet jako klíčovou technologii, která má obrovský význam pro rozvoj ekonomiky i celé společnosti. Svůj záměr intenzivně posílit využívání Internetu v České republice podpořil Intel počátkem března, kdy se stal hlavním partnerem projektu Březen – měsíc Internetu.

„Intel se v České republice v nemalé míře zaměřil právě na osvětu. Podporujeme zajímavé celorepublikové projekty jako je například „Březen – měsíc Internetu“ či roadshow „Internet mění svět“. Věnujeme se také dalším zajímavým projektům, jak v podnikové, tak veřejné sféře, podpoře internetových „start – up“ firem“, říká Pavel Komárek, Intel Internet Strategy Director, a dodává: „Kromě nejnovějšího procesoru Pentium 4, který přináší nárůst výkonu v multimediálních aplikacích až o 40 %, uvedla společnost Intel na trh řadu zajímavých produktů, které obohacují využití PC – srdce domácnosti i kanceláře. Mezi nejzajímavější novinky patří zejména PC kamery, digitální fotoaparát, mikroskop, MP3 přehrávač a další.“

„Díky podpoře Intelu a dalších partnerů projektu i nadšených jednotlivců se nám v letošním roce podařilo uskutečnit stovky akcí a projektů po celé České republice, které jsou určeny pro různé věkové, sociální a profesní skupiny obyvatel. Daří se naplňovat jeden z hlavních cílů projektu, kterým je ještě více přiblížit prostředí Internetu a jeho výhody běžným občanům a zároveň poukázat na provázanost využití tohoto média v nejrůznějších oblastech, jako jsou například veřejná správa, vzdělávání, podnikání, kultura, zábava a podobně“, dodává prezident BMI sdružení Jaroslav Winter.

Intel pracuje s předními dodavateli řešení na celém světě, aby uživatelům umožnil přístup k internetové technologii. Získal široké znalosti při implikaci internetové technologie na budoucí obchodní modely. Společnost od roku 1997 investovala do více než 300 firem s cílem finančně podpořit nové subjekty a firmy, které se zaměřují na Internet. Intel zároveň ohlásil řadu služeb, zaměřených na firmy a koncové uživatele, aby tak dále umožnil rozšířit výhody, které nové technologie přinášejí.




Komentáře ke článku


 
Hlavní partneři

Mediální partneři

Odborní partneři