Měsíc Internetu
Partneři
Hlavní akce
Akce v knihovnách
Ostatní akce

Sdružení BMI
Internet a zdravotně postižení
Výzkumy o Internetu
Mezinárodní projekty
PRELUDE
MS-NET
Tiskové zprávy
Kontakty



od: 
do: 
  Aktuální články BMI98 BMI99 BMI2000 BMI2001 BMI2002 BMI2003 BMI sdružení

European Education Fair poprvé v Praze
9.3.2004

Veletrh Schola Nova, na kterém pořádá  BMI sdružení 25. března konferenci Elektronické vzdělávání – od budoucnosti ke školní současnosti, má v letošním programu zajímavou novinku. Je jím účast poměrně velkého množství škol z Austrálie, Nového Zélandu, Německa, Rakouska, Velké Británie, Švýcarska, Itálie či Kanady, které budou informovat studenty o možnostech studia na zahraničních školách.

Mezi vystatujícími školami bude GBS-Fachschule Fűr Technik und Wirtschaft Leipzig, ILAC – International Language Academy Toronto, International House Malta, Fachhochschule Krems – Austria, ELTC – The University of Sheffield, London Metropolitan University, HTMI Hotel Management School a další.

Vlastní expozicí se veletrhu Schola Nova ve Veletržním paláci v Praze ve  dnech 23. až 25. března  zúčastní i Australské obchodní zastoupení (Austrade). Jedná se o  vládní organizaci, která mj. aktivně podporuje studium českých a slovenských studentů v Austrálii (vysokoškolské a postgraduální studium, jazykové a odborné kurzy) společně s australským Ministerstvem školství, vzdělání a mládeže (DETYA) v rámci programu AEI (Australian Education International).

Veletrhu se zúčastní  i zástupci státních a neziskových organizací, kteří poradí, jak pro studium získat finanční podporu, zda je možné si po dobu studia přivydělávat atd.

Podrobnější informace o programu veletrhu jsou zde. Vstupné na veletrh činí 50 Kč, zájemci si mohou stáhnout pozvánku, po jejímž předložení u pokladny získají slevu 50 procent.

 

 


MEZINÁRODNÍ PROJEKTY

 
Březen - měsíc Internetu

Mediální partneři



Odborný partner

 
Konference INSPO 2004

 
Konference Junior Internet


Mediální partneři

 
Konference Elektronické vzdělávání
od budoucnosti ke školní současnosti