Published on www.brezen.cz (http://www.brezen.cz)

Komerční, mediální a další partneři

By bmi
Vytvořeno 2007-01-09 14:17

Také desátý ročník projektu Březen - měsíc Internetu se může uskutečnit jen díky podpoře řady partnerů.
 
Hlavní partneři

IBM Česká republika
[1]
Společnost IBM je největším výrobcem produktů a poskytovatelem služeb informačních technologií na světě, s více než osmdesátiletou tradicí v inovacích, které mění náš svět. Převažující činností IBM ČR je prodej širokého spektra IT technologií od serverů a systémů pro ukládání dat až po software a IT služby včetně konzultačních. K hlavním cílům IBM patří poskytování komplexních služeb systémového integrátora a prosazování výhod elektronického obchodu do každodenního života firem. Z hlediska svého obchodního obratu, rozsáhlosti své nabídky či počtu zaměstnanců zastává IBM v českém prostředí stejné postavení, jaké dosáhlo na celém světě.

Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR [2]

Komplexně zajišťuje vytváření rovných příležitostí z hlediska zdravotního postižení a věku ve všech sociálních oblastech, řídí oblast poradenství, rekvalifikací a dalšího profesního vzdělávání ve službách zaměstnanosti.
Podporuje vzdělávání zdravotně hendikepovaných občanů, u kterých mohou informační a komunikační technologie (ICT) vyřešit jejich komunikační bariéry. Podporuje rovněž cílené vzdělávání pro nezaměstnané a sociálně hendikapované (v oblasti rekvalifikace znalosti ICT i na základní úrovni zvyšují šance nalézt pracovní uplatnění) a konečně i vzdělávání seniorů (řeší problematiku smysluplných aktivit pro využití volného času). Rekvalifikace zaměřené na ICT představují vůbec nejčastější typ rekvalifikací.

MPSV ČR dále provozuje na pracovištích úřadů práce (pro oblast zaměstnanosti a pro oblast státní sociální podpory) informační kiosky. Z celkového počtu 400 je zhruba 230 kiosků nového typu, na kterých je plánována úprava, aby je mohli používat nevidomí. Stejnou úpravu budou mít i další nové kiosky zakoupené v letošním roce.
 

Mediální partneři

Český rozhlas [3]

Veřejnoprávní Český rozhlas vysílá na vlnách 4 celoplošných a 11 regionálních stanic. Prostřednictvím digitálního vysílání DVB-T můžete poslouchat ještě čtyři další stanice – Rádio Česko, Český rozhlas D-dur, Český rozhlas Leonardo a Český rozhlas 4 – Radio Wave. Na základě smlouvy s Ministerstvem zahraničních věcí ČR zajišťuje vysílání do zahraničí v šesti jazycích. Vedle vlastní tvorby a vysílání rozhlasového programu podporuje také původní uměleckou a rozhlasovou tvorbu (festival Prix Bohemia Radio), mladé hudebníky mnoha oborů (soutěže Concerto Bohemia a Concertino Praga) a významná umělecká tělesa (Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Dismanův rozhlasový dětský soubor, Dětský pěvecký sbor). Rozhlasové vysílání se šíří prostřednictvím pozemních i satelitních vysílačů a po internetu.

Podrobnější informace o Českém rozhlase a jeho aktivitách lze nalézt na internetové adrese www.rozhlas.cz [4] či na telefonním čísle 221551313. Reakce na vysílání na adresách Český rozhlas, Vinohradská 12, 120 99 Praha 2 nebo ohlasy@rozhlas.cz [4]. Kompletní program všech stanic Českého rozhlasu najdete v Týdeníku Rozhlas.

 Protext – PR servis ČTK
[5]
Služba Protext umožňuje zákazníkům - firmám, veřejným institucím i jednotlivcům - využít komunikační sítě České tiskové kanceláře pro rozšíření vlastního sdělení, které je v původním znění bez redakčních úprav poskytnuto všem odběratelům zpravodajského servisu ČTK (tedy zejména médiím a novinářům, ale i státní a podnikové sféře). Službu Protext je možné využít v souvislosti s informováním o nových produktech, službách, změnách ve společnosti, o pořádaných akcích, případně lze tímto způsobem reagovat na zprávy v médiích, zveřejňovat vlastní stanoviska či názory k určitém problému a podobně.

Právo [6]

Právo je prestižním českým politicko-společenským deníkem. Jeho zprávy jsou přebírány mezinárodními tiskovými agenturami. V Právu vychází každý den jiná příloha: v pondělí Sport Extra a Síť sítí, v úterý Zdravé rady, Test servis a Nemovitosti, ve středu  magazín Dům a bydlení a příloha Profese, ve čtvrtek literární příloha Salon a Věda a technika, v pátek  Styl na cestách a Auta, v sobotu Magazín s TV programem na celý týden.
Nedílnou součástí Práva je on-line magazín Práva a portálu Seznam.cz - Novinky.cz [7] a Sport.cz. [8]

Springer Media CZ [9]

Vydavatelství Springer Media CZ, s.r.o. působí na českém trhu již patnáctým rokem. Je součástí mezinárodní vydavatelské skupiny Springer Science+Business Media, která má široké zastoupení v Evropě, Americe i Asii.
Vydavatelství nabízí zejména odborné tituly v oblastech bydlení ((Můj dům, Moderní byt, Vítejte doma, Rodinný dům),  stavebnictví a architektura (Materiály pro stavbu, Stavba), doprava (Doprava a silnice, Trucker), auto-moto (Automobil Revue, Supermoto) a technicko-ekonomickém (Technický týdeník).

Vogel Burda Communications [10]

Vogel Burda Communications s. r. o. je významné vydavatelství, které působí v oblasti odborných počítačových časopisů. Během téměř 15 let uvedlo na český časopisecký trh řadu kvalitních titulů.
 V současné době vydává prestižní měsíčník Chip, čtrnáctideník Počítač pro každého, herní tituly Level a Oficiální PlayStation 2 Magazín-CZ a inzertní katalog Media Shop. Ve zvláštní ediční řadě Chip speciál vycházejí neperiodické tituly, zaměřené vždy na specifickou oblast (DVD, ECDL, digitální foto). Aktivity vydavatelství spadají i do oblasti produkce  DVD a  CD-ROM, které jsou již pravidelnou součástí časopisů, provozu internetových serverů a klubu předplatitelů.

Odborný partner

FOR Internet [11]

Společnost FOR Internet se zabývá tvorbou internetových aplikací. Vznikla v roce 2004 vyčleněním z firmy ICZ, od které na sebe převzala podporu webových stránek www.brezen.cz. [12]

Distribuční partner

Česká pošta [13]

Česká pošta, s. p., je samostatně hospodařící subjekt charakteru státního podniku s povinností samofinancování. Vznikla 1. 1. 1993. Odvádí veškeré příslušné odvody a daně do státního rozpočtu bez jakýchkoli výjimek či úlev. Zřizovatelem je Ministerstvo informatiky ČR. Česká pošta poskytuje poštovní služby na celém území České republiky. Do těchto služeb patří zejména podání, přeprava a dodání listovních, balíkových a peněžních zásilek jak ve vnitrostátním, tak i v mezinárodním styku. Ve zmíněném klasickém segmentu nabízí ČP také služby expresní a kurýrní se zaručenou dobou dodání. Rozšířenou službou je i Soustředěné inkaso plateb obyvatelstva, které zprostředkovává platební operace mezi obyvatelstvem a firmami dodávajícími služby a energie. Vedle tradičních služeb zajišťuje Česká pošta také služby obstaravatelského charakteru, jakými jsou důchodová služba či služby pro bankovní, pojišťovací, sázkové a loterijní společnosti. Stále významněji se Česká pošta podílí i na trhu elektronických služeb.


Přehled hlavních partnerů v jednotlivých ročnících BMI:

I. ročník - 1998: AutoCont, IBM, HP, Microsoft, PVT (hlavní partneři), BF, APP, Directnet, Fincom, IPB, Modré Stránky, Progress Software, Siemens (partneři)

II. ročník - 1999:
Software602 (generální partner), eCity, PCT.net. INET (hlavní partneři)

III. ročník - 2000:
2N, INET (Shop.CZ), Oracle Czech, Progress Software, Software602

IV. ročník - 2001:
Bonton, Intel, Komerční banka, World Online

V. ročník - 2002:
Česká pošta, Intel, LANGMaster, Stavební spořitelna České spořitelny

VI. ročník - 2003:
Česká pošta, České radiokomunikace, DIGI TRADE, LMC

VII. ročník – 2004:
Česká pošta, DIGI TRADE, Stavební spořitelna České spořitelny

VIII. ročník – 2005:
APEK, ČSOB, DIGI TRADE

IX. ročník – 2006:
Česká pošta, Grisoft


Source URL:
http://www.brezen.cz/cs/komercni_medialni_a_dal_i_partneri