Published on www.brezen.cz (http://www.brezen.cz)

Komerční, mediální a další partneři

By bmi
Vytvořeno 2007-01-09 14:17

Také jedenáctý ročník projektu Březen - měsíc Internetu se může uskutečnit jen díky podpoře řady partnerů.
 
Hlavní partneři


Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR [1]

Komplexně zajišťuje vytváření rovných příležitostí z hlediska zdravotního postižení a věku ve všech sociálních oblastech, řídí oblast poradenství, rekvalifikací a dalšího profesního vzdělávání ve službách zaměstnanosti.
Podporuje vzdělávání zdravotně hendikepovaných občanů, u kterých mohou informační a komunikační technologie (ICT) vyřešit jejich komunikační bariéry. Podporuje rovněž cílené vzdělávání pro nezaměstnané a sociálně hendikapované (v oblasti rekvalifikace znalosti ICT i na základní úrovni zvyšují šance nalézt pracovní uplatnění) a konečně i vzdělávání seniorů (řeší problematiku smysluplných aktivit pro využití volného času). Rekvalifikace zaměřené na ICT představují vůbec nejčastější typ rekvalifikací.

MPSV ČR dále provozuje na pracovištích úřadů práce (pro oblast zaměstnanosti a pro oblast státní sociální podpory) informační kiosky. Z celkového počtu 400 je zhruba 230 kiosků nového typu, na kterých je plánována úprava, aby je mohli používat nevidomí. 
 

Mediální partneři

Český rozhlas [2]

Veřejnoprávní Český rozhlas vysílá na vlnách 4 celoplošných a 11 regionálních stanic. Prostřednictvím digitálního vysílání DVB-T můžete poslouchat ještě čtyři další stanice – Rádio Česko, Český rozhlas D-dur, Český rozhlas Leonardo a Český rozhlas 4 – Radio Wave. Na základě smlouvy s Ministerstvem zahraničních věcí ČR zajišťuje vysílání do zahraničí v šesti jazycích. Vedle vlastní tvorby a vysílání rozhlasového programu podporuje také původní uměleckou a rozhlasovou tvorbu (festival Prix Bohemia Radio), mladé hudebníky mnoha oborů (soutěže Concerto Bohemia a Concertino Praga) a významná umělecká tělesa (Symfonický orchestr Českého rozhlasu, Dismanův rozhlasový dětský soubor, Dětský pěvecký sbor). Rozhlasové vysílání se šíří prostřednictvím pozemních i satelitních vysílačů a po internetu.

Podrobnější informace o Českém rozhlase a jeho aktivitách lze nalézt na internetové adrese www.rozhlas.cz [3] či na telefonním čísle 221551313. Reakce na vysílání na adresách Český rozhlas, Vinohradská 12, 120 99 Praha 2 nebo ohlasy@rozhlas.cz [3]. Kompletní program všech stanic Českého rozhlasu najdete v Týdeníku Rozhlas.

 Protext – PR servis ČTK
[4]
Služba Protext umožňuje zákazníkům - firmám, veřejným institucím i jednotlivcům - využít komunikační sítě České tiskové kanceláře pro rozšíření vlastního sdělení, které je v původním znění bez redakčních úprav poskytnuto všem odběratelům zpravodajského servisu ČTK (tedy zejména médiím a novinářům, ale i státní a podnikové sféře). Službu Protext je možné využít v souvislosti s informováním o nových produktech, službách, změnách ve společnosti, o pořádaných akcích, případně lze tímto způsobem reagovat na zprávy v médiích, zveřejňovat vlastní stanoviska či názory k určitém problému a podobně.

Právo [5]

 
Nezávislý deník PRÁVO vychází od pondělí do soboty s aktuálním zpravodajstvím z domova, zahraničí, ekonomiky i sportu. Každý den čeká čtenáře některá ze stálých rubrik a příloh. V pondělí Sport Extra, v úterý magazín Styl pro ženy, ve středu magazín Dům a bydlení, ve čtvrtek literární příloha Salon a Café, v pátek Cestujeme a Studium, v sobotu Magazín s televizním programem na celý týden.
Nedílnou součástí Práva je on-line magazín Práva a portálu Seznam.cz - Novinky. cz [6] a Sport.cz [7].
Ceník inzerce, předplatné a další informace hledejte na www.pravo.cz [8].

 Business Media CZ [9]
 
 
Vydavatelství Business Media CZ, s. r. o., působí na českém trhu již patnáctým rokem. Dříve bylo součástí mediálního koncernu Bertelsmann AG, nyní patří do mezinárodní vydavatelské skupiny DOCU Group, kterou vlastní britský investiční fond GMT Partners. Název Business Media CZ, s. r. o., se pojí s vydavatelstvím od října roku 2007, kdy došlo ke změně vlastníka celé vydavatelské skupiny. Do té doby společnost vystupovala pod názvem Springer Media CZ, s. r. o.
Vydavatelství nabízí zejména odborné tituly v oborech stavebnictví a architektura, doprava a průmysl. Velkou část vydavatelského portfolia tvoří populární tituly v oblasti bydlení, auto-moto a publikace z oboru autoškolství. V oblasti B2B zpracovává vydavatelství profesionální klientské časopisy pro významné společnosti.
 
Burda Communications [10]
 
Burda Communications s. r. o. je významné vydavatelství, které působí v oblasti odborných počítačových časopisů. Během téměř 16 let uvedlo na český časopisecký trh řadu kvalitních titulů, a to prestižní měsíčník Chip, čtrnáctideník Počítač pro každého, herní tituly Level a PlayStation 2 Oficiální Magazín – CZ, časopis o mobilních komunikacích Play Up a inzertní katalog Mediashop. Ve zvláštní ediční řadě Chip speciál vycházejí neperiodické tituly, zaměřené vždy na specifickou oblast (DVD, ECDL, digitální foto). Aktivity vydavatelství spadají i do oblasti produkce CD-ROM a DVD, které jsou již pravidelnou součástí časopisů, do oblasti provozu internetových serverů a klubu předplatitelů.


Reader’s Digest Výběr [11]
 
Společnost Reader’s Digest Association  je mezinárodní korporací (obrat okolo 2,4 mld USD) s rozmanitým spektrem aktivit v nakladatelské, vydavatelské a direkt-marketingové oblasti, věnující se zejména výrobě a distribuci časopisů, knih, hudebních nosičů, videokazet a dalších produktů. Časopis Reader’s Digest, vlajková loď mezi tituly v nabídce korporace, je se svými 23 miliony prodaných výtisků a zhruba 95 miliony čtenářů měsíčně nejčtenějším časopisem na světě.
V České republice působí společnost od roku 1993 pod názvem Reader´s Digest Výběr, s.r.o. K důležitým aktivitám patří rovněž vydávání časopisů včetně světově proslulého měsíčníku Reader’s Digest, vycházejícího v České republice pod názvem Reader’s Digest Výběr. Tento časopis v ČR díky svému nákladu oslovuje každý měsíc více než 100 000 předplatitelů, kterým přináší vybrané informace, poučení a zábavu z celého světa. Kutilům všech generací je určen měsíčník časopis Receptář a Specilál Receptáře. V roce 2006 rodinu časopisu Receptář rozšířily tituly Recepty Receptáře a Receptář pro zdraví.
 
Odborný partner

FOR Internet [12]

Společnost FOR Internet se zabývá tvorbou internetových aplikací. Vznikla v roce 2004 vyčleněním z firmy ICZ, od které na sebe převzala podporu webových stránek www.brezen.cz. [13]


Přehled hlavních partnerů v jednotlivých ročnících BMI:

I. ročník - 1998: AutoCont, IBM, HP, Microsoft, PVT (hlavní partneři), BF, APP, Directnet, Fincom, IPB, Modré Stránky, Progress Software, Siemens (partneři)

II. ročník - 1999:
Software602 (generální partner), eCity, PCT.net. INET (hlavní partneři)

III. ročník - 2000:
2N, INET (Shop.CZ), Oracle Czech, Progress Software, Software602

IV. ročník - 2001:
Bonton, Intel, Komerční banka, World Online

V. ročník - 2002:
Česká pošta, Intel, LANGMaster, Stavební spořitelna České spořitelny

VI. ročník - 2003:
Česká pošta, České radiokomunikace, DIGI TRADE, LMC

VII. ročník – 2004:
Česká pošta, DIGI TRADE, Stavební spořitelna České spořitelny

VIII. ročník – 2005:
APEK, ČSOB, DIGI TRADE

IX. ročník – 2006:
Česká pošta, Grisoft


X. ročník - 2007: IBM Česká republika, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR


Source URL:
http://www.brezen.cz/cs/komercni_medialni_a_dal_i_partneri