| E-business: Móda nebo nutnost? 4.5.2001 Zejména pro malé a střední firmy je určen cyklus seminářů E-business: Móda nebo nutnost?, který připravuje sdružení BMI spolu s regionálními hospodářskými komorami a dalšími partnery. Sponzorem projektu je společnost TELE2, která přichází na náš trh s nabídkou bezdrátového připojení k Internetu. Současně se seminářem uskuteční společnost DEMA v daném regionu průzkum mezi malými a středními firmami o jejich připravenosti na elektronické podnikání. První seminář proběhl v pavilonu Obchodní a hospodářské komory na Výstavišti v Brně ve čtvrtek 17. května. Další seminář se uskuteční v Českých Budějovicích ve středu 20. června. Jeho definitivní program se upřesňuje, z velké části bude vycházet z programu, který se osvědčil v Brně. Program brněnského semináře:
10.00 Princip elektronického obchodu a jeho využití v podniku PŘESTÁVKA S OBČERSTVENÍM
12.00 Archiv vín, aneb Jak to funguje v praxi – případová studie elektronického obchodu Společnost TELE2 je vedoucím alternativním poskytovatelem telekomunikačních služeb v Evropě, který vstoupil na český trh v říjnu loňského roku s nabídkou vysokorychlostního permanentního bezdrátového připojení na internet za velmi příznivé ceny. Svoje služby nabízí v Praze, Brně, Českých Budějovicích, Liberci a Plzni a postupně bude rozšiřovat svoji síť i do dalších měst. „Posláním TELE2 s.r.o. je nabízet vysokou kvalitu služeb s cenami, které jsou průhledné, jednoduché a které si může každý dovolit. Důkazem, že se nám daří naplňovat toto poslání, je spokojenost našich zákazníků s vysokým výkonem a kvalitou služeb, kterou dostávají za tak nízkou cenu. A to nás velmi uspokojuje a motivuje v naší práci,“ říká Fredrik Ahlberg, generální ředitel TELE2 s.r.o. “V celé Evropě a tedy i v České republice se zaměřujeme zejména na malé a střední firmy. Proto jsme uvítali tento projekt, který poskytne našim současným i potenciálním zákazníkům reálné návody na efektivní využití Internetu v jejich podnikatelském konceptu.“
|