Měsíc Internetu
Partneři
Hlavní akce
Ostatní akce

Sdružení BMI
Sondy do českého Internetu
Internet a zdravotně postižení
eBusiness Roadshow
Mezinárodní projekty
Tiskové zprávy
Kontakty



od: 
do: 


E-business: Móda nebo nutnost?
4.5.2001

Zejména pro malé a střední firmy je určen cyklus seminářů E-business: Móda nebo nutnost?, který připravuje sdružení BMI spolu s regionálními hospodářskými komorami a dalšími partnery. Sponzorem projektu je společnost TELE2, která přichází na náš trh s nabídkou bezdrátového připojení k Internetu. Současně se seminářem uskuteční společnost DEMA v daném regionu průzkum mezi malými a středními firmami o jejich připravenosti na elektronické podnikání. První seminář proběhl v pavilonu Obchodní a hospodářské komory na Výstavišti v Brně ve čtvrtek 17. května.

Další seminář se uskuteční v Českých Budějovicích ve středu 20. června. Jeho definitivní program se upřesňuje, z velké části bude vycházet z programu, který se osvědčil v Brně.

Program brněnského semináře:

10.00 Princip elektronického obchodu a jeho využití v podniku
Pavel Komárek, Intel
10.20 Z oblak na zem – demografie českého Internetu a možnosti levného vstupu do I. a II. generace e- businessu
Jaroslav Winter, BMI sdružení
10.35 Desatero praktického e-businessu – základem je elektronická komunikace
Pavel Nemrava, Software602
11.00 Současné platební nástroje na českém Internetu – pohled provozovatele řady obchodů
Emil Čelustka, ABC Systems
11.20 Alternativní bezdrátové připojení k Internetu
Vojtěch Kos, TELE2

PŘESTÁVKA S OBČERSTVENÍM

12.00 Archiv vín, aneb Jak to funguje v praxi – případová studie elektronického obchodu
Pavel Ďurovec, provozovatel serveru Archiv vín
12.20 Ještě jsou bílá místa na internetové mapě – případová studie oborového serveru
Jan Plaček, provozovatel Propodlahy.cz
12.40 Využití modelu ASP (poskytování aplikačních služeb), aneb Nekupujte drahý software, pronajměte si jej!
Martin Tax, Deltax Systems
13.00 Elektronické tržiště – hudba budoucnosti, nebo nástroj současnosti?
Dalibor Wijas, B2B Centrum
13.20 Dotazy, diskuse

Společnost TELE2 je vedoucím alternativním poskytovatelem telekomunikačních služeb v Evropě, který vstoupil na český trh v říjnu loňského roku s nabídkou vysokorychlostního permanentního bezdrátového připojení na internet za velmi příznivé ceny. Svoje služby nabízí v Praze, Brně, Českých Budějovicích, Liberci a Plzni a postupně bude rozšiřovat svoji síť i do dalších měst.

„Posláním TELE2 s.r.o. je nabízet vysokou kvalitu služeb s cenami, které jsou průhledné, jednoduché a které si může každý dovolit. Důkazem, že se nám daří naplňovat toto poslání, je spokojenost našich zákazníků s vysokým výkonem a kvalitou služeb, kterou dostávají za tak nízkou cenu. A to nás velmi uspokojuje a motivuje v naší práci,“ říká Fredrik Ahlberg, generální ředitel TELE2 s.r.o.

“V celé Evropě a tedy i v České republice se zaměřujeme zejména na malé a střední firmy. Proto jsme uvítali tento projekt, který poskytne našim současným i potenciálním zákazníkům reálné návody na efektivní využití Internetu v jejich podnikatelském konceptu.“


 
MEZINÁRODNÍ PROJEKTY

Go Digital

Březen - měsíc Internetu

Mediální partneři

Odborný partner

Internet na veřejných místech

Veřejný Internet

eBusiness Roadshow

tele2

Internet a zdravotně postižení

KB jistota

SPONZOR WEBU