| Rekordní zájem o Junior Internet (BMI) 5.2.2003
Téměř 200 přihlášek do nominačních soutěží již obdrželi organizátoři 4. ročníku dětské konference Junior Internet. Další zájemci se mohou přihlásit ještě do pondělí 10. února a rozšířit tak již nyní rekordní počet soutěžících. Nejlepší z nich pak budou pozváni na konferenci, která se uskuteční 8. března jako jedna z akcí Března – měsíce Internetu v pražském Klubu Lávka a živě bude přenášena na http://live.atlas.cz. Záštitu nad konferencí převzal ministr informatiky Vladimír Mlynář, hlavním partnerem projektu se stala společnost Intel.
Konferenci Junior Internet vymyslely samy děti a dětský internetový časopis eZavináč (www.ezavinac.cz) ji spolu s BMI sdružením poprvé zorganizoval v roce 2000. Jak se mohli přesvědčit účastníci minulých ročníků, webové stránky a další internetové projekty vytvořené dětmi byly často na velmi profesionální úrovni. Pro řadu dětí se konference stala odrazovým můstkem k jejich další aktivní činnosti spojené s Internetem. Každoročně jí předcházejí tzv. nominační soutěže, ve kterých děti musí předvést svoje internetové dovednosti. Pro 4. ročník byly vyhlášeny tři soutěže. JuniorText představuje soutěž o nejlepší slohovou práci na téma Internetu a je pro děti do 14 let, stejně jako soutěž JuniorWeb, do které se mohou děti hlásit se svými webovými stránkami. Prvně je konference rozšířena i pro tvůrce do 18 let, kteří mohou přihlásit do soutěže JuniorProject rozsáhlejší webové stránky a internetové projekty. Podrobnosti o soutěžích i konferenci a registrační formulář jsou na www.juniorinternet.cz. Mediálními partnery konference jsou Česká škola (www.ceskaskola.cz), Moje 1. noviny (www.moje1noviny.cz), Učitelské noviny a VTM. Konferenci podpoří také řada společností, které věnují ceny pro vítěze a do tomboly. Konference Junior Internet představuje jednu z hlavních akcí projektu Březen – měsíc Internetu, organizovaného BMI sdružením. Záštitu nad jeho 6. ročníkem převzala Delegace Evropské komise v ČR, hlavními partnery jsou Česká pošta, České radiokomunikace, DIGI TRADE a LMC. Mediálními partnery jsou Atlas.cz, BertelsmannSpringer CZ, ČTK, Český rozhlas, IDG a Právo, odborným partnerem ICZ.
|
|