Partneři



















Březen - měsíc internetu



Mediální






Odborní


Konference INSPO 2005

Junior Internet 2005


Mediální



Mezinárodní projekty


Aktuální čísla tuzemského internetu
4.2.2005
4.2.2005
Současně se zahájením Března – měsíce internetu budou již tradičně zveřejněny některé aktuální údaje týkající se počtu uživatelů internetu. Společnost Markent sleduje řadu let využívání internetu v obecné populaci, DEMA se zaměřuje na přístupnost internetu v domácnostech. Kromě toho představí společnost Factum Invenio výsledky lednového výzkumu, který se soustředil na nakupování na internetu.
Při tomto šetření se zjišťovalo, zda dotazovaní někdy nakupovali zboží nebo služby přes internet, popřípadě kolikrát. Dalším cílem bylo zjistit, které důvody nejvíce odrazují od nakupování na internetu a které naopak nejvíce motivují k nákupu.