Hlavním cílem Března - měsíce Internetu je přispět k většímu rozšíření Internetu v České republice. Stejný zájem mají i firmy, které již na Internetu působí nebo dodávají výrobky či služby související s využíváním Internetu. Řada z nich to pochopila a využila loňského ročníku BMI k tomu, že se do něj zapojila vlastními marketingovými aktivitami. Letošní ročník jim nabízí ještě větší příležitost, jak k sobě připoutat pozornost.
Přehled všech březnových akcí vyjde v příloze Profitu č. 10 dne 1. března. Dostanou jej nejen všichni novináři na tiskové konferenci 1. 3. k zahájení BMI, ale bude zaslán i širokému okruhu médií. Vedle toho, že média obecně již věnují problematice Internetu větší pozornost než před rokem, je zajištěna výraznější publicita prostřednictvím oficiálních mediálních partnerů BMI, jimiž se letos staly Česká televize, Český rozhlas, Česká tisková kancelář, Mladá fronta Dnes a vydavatelství IDG. Je tedy větší pravděpodobnost, že dobrý marketingový nápad zaujme některé z médií a jejich prostřednictvím se s ním seznámí širší veřejnost.
Nejúčinnější je ovšem spojit tuto případnou mediální podporu s vlastním oslovením potenciálních i stávajících zákazníků obvyklými prostředky. Například společnost CS24 připravuje na březen slevy, soutěž a také speciální sestavu počítače pro Internet za velmi výhodné ceny. Současně s přihlášením se do přehledu akcí na podporu BMI rozesílá mailing svým zákazníkům a chystá proužkovou reklamu na několika předních serverech.
Soutěž o nejlepší www stránku pro děti
Vyhlašovatel soutěže: Březen - měsíc Internetu
Garant soutěže: APO (Asociace poskytovatelů obsahu Internetu)
Cíl soutěže: vyhodnocení nejlepších www stránek pro děti
Podmínky soutěže:
- soutěž je otevřena všem organizacím a jednotlivcům, kteří vytvoří návrh www stránky určené dětem ve věku 7 až 12 let
- autoři vítězného návrhu obdrží od organizátorů kampaně Březen - měsíc Internetu do 30. dubna 1999 peněžní grant v hodnotě 50 000,- Kč
- návrhy se objeví v on-line podobě na adrese www.brezen.cz
Hodnotící kritéria:
- obsah
- kvalita
- srozumitelnost
- přitažlivost
- grafika
- kreativita
- přehlednost
- přitažlivost
Způsoby hodnocení:
Každé kritérium se ohodnotí známkou 1 až 3.
Známka 1 - výborná
Známka 2 - dobrá
Známka 3 - špatná
Požadavky zadavatele soutěže:
Příspěvky a dotazy lze adresovat Markétě Ciňkové:
marketa.cinkova@amic.infima.cz,
AMI Communications, Michalská 3, 110
00, Praha 1, tel. 24 21 28 73, 24 23 47 35
Soutěžní doba: 21. ledna - 17. března 1999