Měsíc Internetu
Partneři
Hlavní akce
Akce v knihovnách
Ostatní akce

Sdružení BMI
Internet a zdravotně postižení
Výzkumy o Internetu
Mezinárodní projekty
PRELUDE
MS-NET
Tiskové zprávy
Kontakty



od: 
do: 
  Aktuální články BMI98 BMI99 BMI2000 BMI2001 BMI2002 BMI2003 BMI sdružení

Komerční, mediální a odborní partneři
23.1.2004

Také sedmý ročník projektu Březen - měsíc Internetu se může uskutečnit jen díky podpoře řady komerčních i mediálních partnerů. Kromě toho oficiální záštitu nad ním převzal primátor hlavního města Prahy Pavel Bém.

Hlavní partneři

Hlavními partnery jsou tři společnosti z různých oblastí činnosti, s dalšími se ještě jedná.

Česká pošta

Česká pošta, s. p., je samostatně hospodařící subjekt charakteru státního podniku s povinností samofinancování. Vznikla 1. 1. 1993. Odvádí veškeré příslušné odvody a daně do státního rozpočtu bez jakýchkoli výjimek či úlev. Zřizovatelem je Ministerstvo dopravy a spojů ČR, od 1.1.2003 Ministerstvo informatiky ČR. Česká pošta podniká v oblastech přepravy a doručování zásilek, peněžních a obstaravatelských služeb.

DIGI TRADE

Společnost DIGI TRADE vznikla v roce 1994 a je významným partnerem světových firem IBM a Microsoft. Zajišťuje služby zaměřené na vývoj, provoz a rozvoj informačních systémů. Poskytuje řešení v oblastech řízení vztahů se zákazníky (CRM), správy dokumentů a informací, sdílení dat a aplikace pro pracovní skupiny a týmy, internet/intranet a bezpečnost IS. V oblasti podpory IS se DIGI TRADE soustřeďuje především na outsorcing a help desk. Vyhledávané je i autorizované školicí středisko, které poskytuje nejrůznější druhy kurzů. DIGI TRADE rovněž dodává hardware a software, poskytuje poradenství v oblasti licencí softwaru a na přání klientů provádí softwarový audit.

Stavební spořitelna České spořitelny

Stavební spořitelna České spořitelny, známá jako buřinka, je specializovanou bankou, která přijímá vklady od účastníků stavebního spoření – fyzických i právnických osob, poskytuje jim úvěry a fyzickým osobám zprostředkovaně také státní podporu. Prodej svých finančních produktů zajišťuje prostřednictvím zejména pobočkové sítě České spořitelny, vlastní obchodní sítě a internetu. Na trhu stavebního spoření zaujímá trvale přední pozice, prioritní postavení obsadila při zavádění nejmodernějších informačních technologií do praxe. Je členem České bankovní asociace, Asociace českých stavebních spořitelen a Evropského sdružení stavebních spořitelen.

Mediální partneři

Česká tisková kancelář

Česká tisková kancelář je největší česká informační agentura, která se zabývá sběrem, zpracováním a distribucí informací ze všech oblastí lidské činnosti. Denně tak přináší v průměru kolem 750 informací v českém a anglickém jazyce, včetně infografické produkce, audio servisu a 80 fotografií z celého světa.

Český rozhlas

Český rozhlas jako veřejnoprávní instituce poskytuje nejširší servis v oblasti rozhlasového vysílání v České republice v síti 4 celoplošných a 8 regionálních okruhů. Na základě smlouvy s Ministerstvem zahraničních věcí ČR zajišťuje vysílání do zahraničí v šesti jazycích.

Springer Media CZ, s.r.o.

Vydavatelství Springer Media CZ, s.r.o., je součástí mezinárodní vydavatelské skupiny Springer Group.
Na českém trhu působí již dvanáctým rokem a vydává publikace v segmentech bydlení (Můj dům, Moderní byt), stavebnictví a architektura (Materiály pro stavbu, Stavba), doprava (Doprava a silnice, Trucker), auto-moto (Automobil Revue, Supermoto) a technicko-ekonomickém (Technický týdeník).

Vogel Burda Communications, s.r.o.

Toto významné vydavatelství působí v oblasti odborných počítačových časopisů. Během více než 10 let uvedlo na český časopisecký trh řadu kvalitních titulů. Prestižní měsíčník Chip, čtrnáctideník Počítač pro každého, herní tituly Level a Oficiální PlayStation 2 Magazín-CZ, časopis o filmech Svět DVD a inzertní katalog Media Shop. Ve zvláštní ediční řadě Chip speciál vycházejí neperiodické tituly, zaměřené vždy na specifickou oblast (DVD, ECDL, digitální foto). Aktivity vydavatelství spadají i do oblasti produkce CD-ROM, které jsou již pravidelnou součástí časopisů, provozu internetových serverů a internetového obchodu www.hlava.cz.

Právo

Celostátní nezávislý deník s úplnou nabídkou 100 % informací každý den a navíc s přílohami: v pondělí Sport extra, v úterý Styl, ve středu magazín Dům a bydlení, ve čtvrtek SALON a Počítače, v pátek Autosalon a Test servis, v sobotu barevný Magazín s TV týdnem.

ATLAS.CZ

ATLAS.CZ je česká akciová společnost provozující historicky druhý český internetový portál. Ten nabízí širokou paletu téměř 50 kvalitních, a přitom jednoduchých bezplatných služeb připravovaných buď přímo na půdě ATLAS.CZ, anebo přebíraných od kvalitních partnerů z daného oboru.

Odborný partner

ICZ

Společnost ICZ a.s. byla založena v roce 1997 a na trhu informačních technologií obchodně působí od roku 1998. Je jednou z největších IT společností, poskytujících své služby v České republice. V roce 2000 i 2001 získala společnost ocenění jako jedna z 5 nejlepších IT firem České republiky. V projektu Březen – měsíc Internetu působí již tradičně jako sponzor webových stránek www.brezen.cz.

Komerční a mediální partneři jednotlivých akcí BMI 2003

Některé z dílčích akcí Března – měsíce Internetu mají ještě samostatné komerční, popřípadě mediální partnery.

Junior Internet

Osobní záštitu nad 5. ročníkem dětské konference o Internetu převzal ministr informatiky Vladimír Mlynář, mediálními partnery jsou časopisy Moje 1. noviny, VTM Science, Rádio Domino, Dětská tisková agentura a servery Česká škola a Škola Online, na Slovensku dětský časopis Fifík. Projekt se uskutečňuje s podporou Evropské komise.

INSPO – Internet a informační systémy pro osoby se specifickými potřebami

Hlavním partnerem 4. ročníku této konference je společnost ABEL - Computer, konferenci dále podpoří Kongresové centrum Praha, Guarant Ltd. a Aramark.

Závěrem ještě uvádíme historický přehled hlavních partnerů v jednotlivých ročnících BMI:

I. ročník - 1998: AutoCont, IBM, HP, Microsoft, PVT (hlavní partneři), BF, APP, Directnet, Fincom, IPB, Modré Stránky, Progress Software, Siemens (partneři)

II. ročník - 1999: Software602 (generální partner), eCity, PCT.net. INET (hlavní partneři)

III. ročník - 2000: 2N, INET (Shop.CZ), Oracle Czech, Progress Software, Software602

IV. ročník - 2001: Bonton, Intel, Komerční banka, World Online

V. ročník - 2002: Česká pošta, Intel, LANGMaster, Stavební spořitelna České spořitelny

VI. ročník - 2003: Česká pošta, České radiokomunikace, DIGI TRADE, LMC


MEZINÁRODNÍ PROJEKTY

 
Březen - měsíc Internetu

Mediální partneři



Odborný partner

 
Konference INSPO 2004

 
Konference Junior Internet


Mediální partneři

 
Konference Elektronické vzdělávání
od budoucnosti ke školní současnosti