Měsíc Internetu
Partneři
Hlavní akce
Akce v knihovnách
Ostatní akce

Sdružení BMI
Internet a zdravotně postižení
Výzkumy o Internetu
Mezinárodní projekty
PRELUDE
MS-NET
Tiskové zprávy
Kontakty



od: 
do: 
  Aktuální články BMI98 BMI99 BMI2000 BMI2001 BMI2002 BMI2003 BMI sdružení

Dopravní informace kraje Vysočina
19.4.2004

Internetová aplikace Dopravní informace kraje Vysočina vznikla ve spolupráci odboru informatiky krajského úřadu s odborem dopravy a s jednotlivými Správami a údržbami silnic (SÚS) kraje Vysočina. Projekt byl částečně podpořen evropským projektem PRELUDE, jehož účastníky jsou za Českou republiku BMI sdružení spolu s krajem Vysočina.

„Smyslem aplikace je poskytnout široké veřejnosti, složkám integrovaného záchranného systému (IZS) a případným partnerům (Ministerstvo dopravy ČR, ABBA) kvalitní aktuální informace o stavu a sjízdnosti silnic v kraji Vysočina,“ vysvětlila Martina Rojková z krajského odboru informatiky.

Aplikace je přístupná na http://doprava.kr-vysocina.cz a umožňuje uživateli zobrazení aktuálních informací v přehledné mapě kraje nebo dle jednotlivých okresů. Legenda objasňuje stav omezení prostřednictvím barevně zvýrazněných úseků komunikací.

„Součástí aplikace jsou i podrobnější popisné informace stejně jako souhrnný přehled uzavírek a omezení provozu v kraji Vysočina. Na základě přidělených přístupových hesel se průběžně aktualizují údaje v databázi, aplikační stránku řeší oddělení správy aplikací odboru informatiky a mapovou aplikaci garantuje oddělení správy GIS,“ řekla Rojková.

Mezi hlavní činnosti SÚS vyplývající z práv a povinností stanovených zákonem o pozemních komunikacích patří i spolupráce s orgány státní správy a samosprávy, včetně poskytování informací a podkladů, přičemž poskytování informací a flexibilní aktualizace dat v databázi jsou základem úspěchu projektu.


MEZINÁRODNÍ PROJEKTY

 
Březen - měsíc Internetu

Mediální partneři



Odborný partner

 
Konference INSPO 2004

 
Konference Junior Internet


Mediální partneři

 
Konference Elektronické vzdělávání
od budoucnosti ke školní současnosti