BMI 2000

Partneři BMI

Hlavní akce

Výzkumy

BMI 1999

BMI 1998

Sdružení BMI

English summary

Stockholm Award

Homepage


 

Představujeme hlavní partnery

Pro úspěch takového rozsáhlého projektu, jakým je Březen - měsíc Internetu, jsou důležití jeho komerční partneři. Jejich struktura se během tří ročníků mírně obměňuje, pro rok 2000 bylo zvoleno schéma pěti hlavních partnerů. Staly se jimi společnosti 2N, INET, Oracle, Progress Software a Software602.

Činnost každé z nich je nějakým způsobem s Internetem spojena, každá má proto zájem na rozvoji Internetu. Co si slibují od podpory BMI 2000?


Miroslav Hofman, ředitel společnosti 2N:

"Očekáváme, že projekt Březen - měsíc Internetu nám pomůže upozornit veřejnost na služby, které jim nabízí telefonování přes Internet, což je plně dostupná a zákonná alternativa k běžným telefonním službám".


Petr Ulrich, generální ředitel společnosti Inet:

"Slovo Internet už zná valná většina české populace. Jeho náplň však zůstává pro mnohé stále skrytá. Stejně tak možnosti a příležitosti, které prostředí Internetu nabízí. Propagovat a šířit informace o významu a možnostech "sítě sítí" by mělo patřit k základním činnostem všech subjektů, které se řadí mezi významné hráče internetového trhu. Proto považujeme projekt Březen - měsíc Internetu za jednu z nejdůležitějších akcí v rámci osvěty a šíření informací o Internetu v ČR".


Richard Kaucký, generální ředitel společnosti Software602:

"Považujeme Internet již za naprosto přirozenou součást společnosti, všechny naše produkty mají v sobě používání Internetu zabudováno. Ba navíc, naše společnost využívá Internet přímo při podnikání - když vyvíjí a prodává softwarové nástroje pro Internet a také prostřednictvím této sítě distribuuje své produkty, což má velký úspěch zejména v USA. Proto jsme rádi, že můžeme podpořit projekt, jehož cílem je pomoci Internetu se v ČR ještě více "zabydlet".


Jiří Gregor, ředitel české pobočky Progress Software:

"Internetová (informační) revoluce je výjimečnou příležitostí k tolik potřebné změně. Potřebné pro občana, pro podnik i pro Českou republiku jako celek. Jde však o revoluci v běžném životě a v podnikání, nikoli pouze v technologiích. Teprve využití technologických příležitostí ke změně způsobu, jímž žijeme a pracujeme, může přinést podstatnou změnu - třeba konkurenční výhodu, nebo novou podnikatelskou příležitost.

Největší hrozbou pro nás je postoj "mne se to netýká." Kdo z nás opravdu vážně považuje využití informatiky za svou strategickou zbraň a investuje do ní? Kde jsou informační technologie zbraní vedoucích pracovníků, ne jen informatiků? Pouze tak máme šanci přeskočit příkop, který se stále rychleji rozevírá".


Pavlína Mourečková, Marketing Manager Oracle Czech, s.r.o.:

"BMI - Březen - měsíc Internetu nese již ve svém názvu nejdiskutovanější medium dnešní doby. Internet je zároveň nejdůležitější komponentou všech našich produktů a řešení. Společnost Oracle se vydala touto cestou jako jedna z prvních a vsadila všechno na jedinou kartu - Internet. Věříme, že podpora tohoto projektu pomůže široké veřejnosti pochopit a začít využívat všech výhod, které nám technologický pokrok nabízí prostřednictvím Internetu."


Od Internetu si tedy slibují hlavní partneři BMI 2000 hodně. Ostatně není divu, stačí se blíže seznámit s jejich činností. Zde jsou jejich vizitky: