Motto: Zvládnutí internetové gramotnosti není módní či samoúčelnou věcí, nýbrž se stává
konkurenční výhodou jednotlivců, firem i států.
Březen - měsíc Internetu je obsáhlý a dlouhodobý projekt, který vrcholí každoročně v březnu. Skládá se z řady konkrétních podprojektů, zaměřených na různé cílové skupiny obyvatelstva, vždy podle aktuální potřeby.
S pomocí širokého spektra sdělovacích prostředků předkládá široké veřejnosti, podnikatelským kruhům a vládním orgánům komplexní pohled na Internet jakožto globální komunikační a marketingový prostředek, charakteristický pro informační společnost.
Čestná úloha vyhlašovatele patří i ve 3. ročníku týdeníku Profit.
Hlavním zdrojem informací o projektu je webová stránka www.brezen.cz a oficiální periodikum sdružení BMI - katalog WWW stránky (katalog.stranky.cz).
Mediálními partnery jsou: Česká tisková kancelář, Český rozhlas, Česká televize, deník Právo, vydavatelství IDG.
Odbornými partnery jsou Computer Press a Triada.
Hlavní partneři BMI 2000:
- INET, a.s.
- Oracle Czech, s.r.o.
- Progress Software, spol s r.o.
- Software602, a.s.
- 2N spol. s r.o.
Další firmy jsou vítány jako komerční
partneři pro jednotlivé dílčí projekty.
Realizace 3. ročníku BMI je rozdělena mezi několik agentur podle stanovených priorit. Prací s médií je pověřena agentura ExMise, realizace eventů, spolupráce s jinými organizacemi a vlastní prezentace BMI je svěřena agenturám Elisa (EMC Group).
Projekt je otevřený pro všechny subjekty, jež sdílejí stejné obecně prospěšné cíle a jsou schopny podpořit je konkrétní aktivitou.